Mějme dobrý rok a čelme přímo všemu, co covid-19 či jiné ekonomické výzvy přinesou.

Musíme zůstat plně zaměření na zákazníka zabezpečením:

  • Rozhodovaní probíha v regionech a pobočkách s cílem zabezpečit nejlepší zákaznícký servis
  • „Ujitím extra vzdálenosti (míle)“  na podporu našich zákazníků
  • Udržením zákazníků díky vynikajícím znalostem o produktech, včasnému servisu a zajištěním zpětné vazby
  • Dostupností produktů a expresního doručení - což je něco, co by se mělo týkat všech poboček
  • Marže jsou pod tlakem a jediná věc, která umožňuje zákazníkům platit více, je vynikající zákaznický servis
  • Perfektní znalostí našich zákazníků, takže jsme v nejlepší pozici, abychom dostali vždy zaplaceno
  • Udržení vedoucího postavení na trhu  suché výstavby a s izolačními systémy je nesmírně důležité
  • Řízení vylepšeného sortimentu dřeva a nejlepší lokální nabídky dřeva
  • Získavaním nových zákazníků vyhrávaním soubojů s konkurencí
  • Zásobovaním každého staveniska bez ohledu na jeho velikost
  • Expresní služby pro Facility manažery, protože opravy a údržba jsou stále důležité
  • Získaní celkového tržního podílu bude výsledkem vaší usilovné práce, odhodlaní co nejlepšího místního zákazníckého servisu

S cílem zlepšit osobní výkon každého zaměstnance jsme zapojili Karin Kniez, abychom se inspirovali vzděláváním a rostli jako jednotlivci poskytovaním školení online. Vyžadujeme od každého zaměstnance, aby se účastnil školení, protože sa vždy můžeme něco naučit či si připomenout, co můžeme dělat lépe. Kdyby každý mohl zlepšit svůj výkon o 5 až 20%, získali bychom  podíl na trhu, zlepšili naše výsledky a poskytovali ještě lepší služby zákazníkům, čímž bychom zajistili budoucnost každého bez ohledu na hospodářskou situaci.

Investujeme do našeho týmu!

Pokud by se podmínky na trhu zhoršily o 10% až 20%, nemáme záměr zredukovat počet členů našeho týmu, protože uvažujeme dlouhodobě. Náš plán by zahrnoval zrušení přesčasů, zkrácení pracovního času, ale stále udržení nejvyšší úrovně služeb zákazníkům. Výjimkou by byly osoby s velmi špatným osobním výkonem.

Všechna setkání s dodavateli a komunikace našich čtvrtletních  požadavků pokračují videokonferencemi. S našimi dodavateli se setkáváme na našich pobočkách spolu se zákazníky nebo na stavbách. Náš slogan „Síla v partnerství“ znamená, že WOODCOTE  je pro naše dodavatele nejlepší cestou na trhu; a náš vztah s našimi zákazníky je založený na službě, důvěře a loajalite. Spolupracujme úzce s našimi dodavateli ve všech pobočkách, protože jsme váženými partnery.

Ve finančním roce do 31. července 2020 byly výsledky v obouch našich trzích (CR a SK) smíšené. V top 20% našich poboček byly neuvěřitelné výkony; uspokojivé výkony v 60% a slabé výkony v 20%. Musíme se všichni podívat na naše vlastní individuální výsledky, jak  přispely  vaší pobočce a co můžeme učinit každý další měsíc  a celý rok lépe.

Prodaj na Slovensku vzrostl na 78MEUR a Česká republika na 2,5 BNCZK, což představovalo 2% nárůst, který je podle našeho názoru mírně pod trhem. Překvapivě výsledky v období Covidu byly přijatelné. Rok jsme zakončily velmi nízkou úrovní finančního dluhu, žádným finančním leasingem a zdravou finanční rozvahou. Náš zisk sa však snížil v důsledku klesajících marží a relativně vysokých nákladů na pracovní sílu.

Máme skvělou práci s integrací KVIP do našich poboček BEK a Woodcote na Slovensku. Ve větších pobočkách v České republice budeme zvolna zavádět produktovou skupinu 12 a pronájem nářadí.

Jako společnost musíme mít na paměti skutečnost, že se musíme naučiť žít s koronavirem; chránit naše lidi a naše zákazníky. Není se čeho obávat, ale musíme si udržovat vzájemnou vzdálenost, zdržet se podávání rukou a objímání (loketní pozdrav funguje), respektovat vzájemný zdravotní stav. Eskalace viru bude mít za následek uzavírání škol atd., což znamená, že budeme muset opět podporovat ty, kteří se starají o děti. Ujistěte se, že vaše pobočka je plně připravená se všemi ochrannými prostředky.

Máme skvělou příležitost na rozvoj našeho podnikaní v obou zemích. Teším se na následující  finanční rok s optimizmem, že jsme prřpraveni a schopni profitovat z růstu  firmy bez ohledu na hospodářskou situaci.

 

Děkuji všem za váš cenný příspěvek.

Za vedenie WOODCOTE,

Neville Parry, Martin Zavacký a Marek Hlinecký

Šťastný nový finanční rok pro každého!